Activities

November 25, 2018 17:30:05 +0000 (UTC)

Cookie-Mist

image

image

I've done it. I got the good boyo.

EDIT : WHY ARE YOU LIKING THIS FROM 2 WEEKS AGO? PJXOUSOYDPU THANKS I GUESS

December 10, 2018 12:28:46 +0000 (UTC)

Espoir

I actually was really excited to talk about how I found the perfect wig for Rinko which is pretty cheap as well yet has a good quality and that I was looking forward to buying it with the christmas money I'll get but. I just saw the new Kotori UR and.. I'm sorry Rinko bby but I guess not

how come one precious birb destroyed my plans in the short span of one second

December 10, 2018 14:34:22 +0000 (UTC)

Nozi

A beautiful queen

Inhale

ILOVEYOUSOMUCH

Also, I just noticed half my best girls are in this set???
December 10, 2018 17:00:20 +0000 (UTC)

Niji-Tan
I try no bully plz QwQ 
I couldn’t find this template anywhere until recently so yeah I’m first...

I try no bully plz QwQ I couldn’t find this template anywhere until recently so yeah I’m first making one now =3= (So sue me I’m late) Idk what to say XD I love moca And all girls. I want them all. (Plz himari I love you) And I have too many songs I want covered ... And I love colorful cute stuff like this himari OwO

December 10, 2018 14:30:30 +0000 (UTC)

Catrione
Character designs for Argonavis have been released!! You can see them on...

Character designs for Argonavis have been released!! You can see them on Twitter or Argonavis' official website.

I'm in love with all of them, but Goryo Yuto (AKA hat boy) and Matoba Wataru (AKA red-haired boy) are my absolute favourites. What do you guys think?

December 10, 2018 07:12:43 +0000 (UTC)

keepinghope

I’m seriously in love with this new set. It features like all of my favourite girls???? And it’s like a thrift set it’s so cute!!! I want that Hagumi so bad, wish me luck scouting y’all

EDIT: Okay, I only had enough for 3 pulls, and the first 2 were all dupe initial 3*s but the THIRD PULL HOLY MOLY -

wH

WHAT EVEN IS THIS PULL. THANK YOU FOR LOVING ME HAGUMI OMG (and THREE 4*??? even if 2 were dupes like what the H E L L). I didn’t get her Tanabata card when I pulled for her, so I’m so so happy I got this one :D

December 10, 2018 21:40:20 +0000 (UTC)

uwu-neko

Multiple-posts-in-one-time

Anyways.... I managed to finally Full Combo Red Fraction? I was like whA

Image

WHAT IS THIS MAGIC

But Pico Papi doesn't seem to want to let me Full Combo it ;-;

Image

and then...

Image

REEEEEEEEEEEE why meeeeeee

Also, there may or may not be a new christmas survey coming out, I have too much dang time on my hands.
July 23, 2018 14:39:04 +0000 (UTC)

Livid

Some might call me a heretic for this (justified) but I often wonder what Pastel Palettes would look like with Kanon as their drummer instead of Maya, since Kanon has the hair to truly make it a pastel rainbow.

December 07, 2018 12:13:03 +0000 (UTC)

aoi_koizumi

I closed the survey at 40 responses and. let's see

For the flag question, sexuality flags and the Swiss one are the most popular, but Canada's and Nepal's were also close. Shoutout to the person who said Spain's, good to know people know we still exist

Colour took the lead in the 2nd question!

Most of you said that Geography is interesting, however thd best response was "rock shiney"

The smol side won by a landslide, however we all know that that's a big lie

Most of you are short, however someone said "I'm bushidori dad", however he didn't take the survey. don't even try

... yeah, "Aoi what are you doing" did indeed win.

Black pens take the lead followed by blue pens, red only got 10% though

Everyone is the best vocalist!

Shoutout TO EVERYONE, hope y'all get your dream cards!!

The TWICE fanatism is strong here,,, yAY

Everyone loves English... well most of you

Pretty much everyone loves surveys except for the one person who said "someone stop them"

Everyone except a few recognise Pasupantarctica, however the 2nd most voted option was "idk but it has pasupare on it so it must be something good

Only 12'5% of you picked the correct option: everyday, through movies, books; but 60% of y'all said "what I feel towards my best girl" that's... pure

shoutout to:

-yeah you can get a waffle (yes I know that's a meme, I'm not that dumb)

-"i don't understand the "tol/smol" discourse going on but can we all try and just get along?"

-thanks for the recommendation, however I already stan red velvet so 🤷‍♀️

-"it's 11/10. flags." the one and only true option

-sorry for not having "baby don't hurt me"... it was out of stock

I should do this stuff more often