Community / Feed

4812 activities match your search:
June 18, 2022 19:53:23 +0000 (UTC)

da1suk1

bandori pain moments that happen to me constantly (warning, slight rant)

  • getting one good when trying to fc
  • getting one great when trying to ap
  • spending all of your Michelle stickers on a Gacha ticket, getting a dupe 3*, and only getting 25 stickers back
  • getting dupes in general :’)
  • having two of the same type and character cards and not being able to use one at all (i have two powerful tae 4* and two happy saya 4* cards)
  • being the only one not having a fc in multi live
  • missing a note during note spams in a map
  • missing a note during a death slider (i.e. tear drops ex/sp sliders and alchemy ex slider )
  • getting the wrong 4* in a Gacha (when not even a rate up card) and game refuses to give you the rate up card you want
  • getting the wrong 4* in a gacha (wrong rate up card) and game refuses to give you the correct rate up card you want
  • vs live events / team vs live events (cuz you can’t play other modes to get event points)
  • getting one place away from getting a title (i.e. getting 2001th place but you wanted top 2000, getting 10001th place but you wanted top 10000)
  • having EXIST being picked every multi live (i get it’s obnoxiously meta, but plz stop)
  • rokuchounen as a whole
  • having stars that aren’t a multiple of 50 (i.e. 125)
  • not having enough stars for gachas
  • having 299 michelle stickers :( anddd yeah that’s it!
July 01, 2022 23:10:06 +0000 (UTC)

Vocaloid_The_Translator
  ?!?! WHAT ON EARTH
    THE GENEROSITY FROM THIS GAME IN THIS MOMENT IS THROUGH THE ROOF
a late...

?!?! WHAT ON EARTH

THE GENEROSITY FROM THIS GAME IN THIS MOMENT IS THROUGH THE ROOF

a late birthday gift I guess hehe

THANK YOU BANPAAAA I thought I wasn’t gonna get anything it was gold lights lol

July 02, 2022 01:39:15 +0000 (UTC)

Tsuguriffic_Cookies
Only had to go halfway through the gacha to get her this time!  lots of other 4 stars but no...

Only had to go halfway through the gacha to get her this time! (lots of other 4 stars but no Tsukushi either!)

Good Luck to all tiering this event! Now that I'm all out of stars I think I'll just get the rewards and be done.

June 23, 2022 04:25:28 +0000 (UTC)

banpaoreo
SHE CAME HOME ON THE FIRST PULL!!!

HINA!!! THANK YOU!!! I LOVE YOU!!! TT U TT

SHE CAME HOME ON THE FIRST PULL!!!

HINA!!! THANK YOU!!! I LOVE YOU!!! TT U TT

August 30, 2018 18:03:55 +0000 (UTC)

miyurichan
THIS IS STUPID AND ANNOYING I KNOW BUT I REALLY WANT SUMMER LISA soooo why not? 

please sunshine...

THIS IS STUPID AND ANNOYING I KNOW BUT I REALLY WANT SUMMER LISA soooo why not?

please sunshine come home??

June 17, 2022 16:05:49 +0000 (UTC)

LunaMitake

I did 3 10 pulls and she didn't come so I had lost hope since there was no way I could get another 10-pull before the banner was over so I decided to solo just because AND SHE CAME HOME 😭

baby

June 23, 2022 01:06:43 +0000 (UTC)

saburos
I GOT HINA!!!! now i just need to save for the persona rerun~

I GOT HINA!!!! now i just need to save for the persona rerun~

June 25, 2022 17:48:04 +0000 (UTC)

mocacchi

I feel like everyone's accounts just repel certain members. I've never had luck with any members in the current dreamfes so maybe that's why my two pulls didn't get me anywhere TT

June 17, 2022 22:49:19 +0000 (UTC)

da1suk1

some updates cuz why not

okay i saw the new top gun movie and it was AMAZING PLEASE WATCH IT IF U CAN

another thing is on my alt i pulled on ran’s bday banner and i saw a 4 star and I was like “heck yeah hey ran” but NOOOOOO its tsugu… wrong afterglow member….

also i personally hate how each round has a setlist in the multi team vs mode, bc i got the song “a declaration of XXX” was picked 3 TIMES IN A ROW (i wish that it was like proseka and picked completely randomly)

June 23, 2022 01:58:13 +0000 (UTC)

ReiL

Someone please help I've pulled six times but dream fes Mashiro won't come home and i've used real money. I now am the uhappy owner of 6 differnet Hina cards.

[Edit] I've done ten pulls now and i've gotten the new dream fes Hina twice. If i don't get Mashiro i'm gonna cry.

June 22, 2022 19:46:53 +0000 (UTC)

da1suk1

NO WAYYYY THE DF MASHIRO AND THE RUN-A-WAY HINA ARE COMING TO EN IN LESS THAN 6 HRS!!!! Sadly I’m out of town but I’m leaving today so maybe I’ll be back in time~ but yeah PLEASE BANDORI drifting moon kanon would be swag too (or chu2 or reona or mashi or hina lol) ANY NEW KOKORO / RAN / MASUKI CARD WOULD ALSO BE VERY APPRECIATED— hear me bandori