Community / Feed

12 activities match your search:
November 23, 2021 13:15:31 +0000 (UTC)

Hello_Happy

[color=aqua]Happy! Yay![/color]

[color=blue]Let's say the (magic words) together! (Here we go!)[/color]

[color=yellow]"Happiness! Happy Magical♪"[/color]

Haro Minna-san~! Happy Thanksgiving! It's time to offer my respect to you all!

[color=green]My English writing skill is very weak. Thanks Banpa for giving me space to practice writing English. OwO (btw, I think my skill haven't improved much after 3 yrs)[/color]

[color=violet]Banpa also gave me courage to make graphic edit and meme stuff OwO. You guys had followed and liked my posts so much that I had been intoxicated by fame.[/color]

In my mind, you guys are pure. Evryone is very devoted to their idol (it's good). Evryone liked each other's posts and rarely argue or quarrel. (Because we're lazy to find faults, I think OwO).

[color=orange]Tbh, I've got a new identity here. In Banpa, I behave like I'm a teen gurl (somewhat like Kasumi and Kokoro). In my opinion, deep inside our hearts, we are all pure and all love happiness. OwO[/color]

[color=pink]We're still growing up, but pls keep your mind and heart pure like a child. Keep spreading Happy Magical Words. OwO[/color]

November 26, 2020 21:52:33 +0000 (UTC)

vampy_
i kinda wanna do this too!! :flushed:

1: my name is Kate/Katherine!!

2: im 16 y/o

3: pink and...

i kinda wanna do this too!! 😳

1: my name is Kate/Katherine!!

2: im 16 y/o

3: pink and black i cant decide ahshdh

4: Noragami!!

5: i kinda stanned Bakugou Katsuki at some point but kept it anyway since its similar to my real name and it sounds cute ahshdh

6: sorry i dont rly wanna answer this question its complicated :penseve:

7: does Chisato shirasagi count-

8: excluding Pokemon, Mirai Nikki !

9: none yet, im open to suggestions 😳

10: i like pastel goth clothing, cute and edgy >:^)

11: February 2nd, 2004

12: the stress of school and future

13: Night!! i have more energy at nighttime and its always quieter at night

14: i love so many things hold on ahshhfh. White day o-Tae

15: 1109

16: Tea, ive never had coffee before, but i love all kinds of tea!!

17: Mac and cheese 😳

18: ChisaKanon or AyaEve i cant decide h

19: im German-American!!


also Happy Thanksgiving!! im so thankful to be part of such a nice community here

November 27, 2020 02:52:37 +0000 (UTC)

SadLoaf
Happy Thanksgiving everyone!
Here's a small mocaran I did, going to get some candy and bread.

Happy Thanksgiving everyone! Here's a small mocaran I did, going to get some candy and bread.

November 27, 2020 01:50:18 +0000 (UTC)

Kyuun
People do this now ig...I know that barely any of u know stuff about me so why not try it out : ...

People do this now ig...I know that barely any of u know stuff about me so why not try it out :)

((Also Happi thanksgiving everyone hope u have a good day mmm gl on Zhongli banner coming soon too~~))

  1. I don’t want people to know my real name but I go by Kou or Kuu online!!

  2. 637 ((spooky vampire ooooo))

  3. Purple, yellow, and black!!

  4. Uh oh this is hard...the Danganronpa anime was really good but I don’t think I could call it my favorite so.....probably Given!!

  5. Honestly I don’t know :,) I probably saw someone else with it a long time ago and thought “oooo that’s cute!!” So I used it too!!

  6. Lmfao I hate people but my cousin tried to hook me up with his friend so I strongly dislike him now 💖

  7. Oh man....I could give top 3 rn and maybe at some point I’ll make a list of all the characters I simp for :,) 1. Kenma Kozume (Haikyu!!) 2. Mafuyu Sato (Given) 3. Toga Himiko (My Hero Academia) also if Kokichi counts then he’d be #1 instead.....((and don’t forget Zhongli and like the 4 different people named Hajime,,,,))

  8. Hmmmm...I honestly don’t really remember this either,,,, but I’m guessing it was probably Pokémon (does that count??? Idk) even if it doesn’t count that’s the first show I remember actually loving!!

  9. I started watching JJBA a while ago but then school started :,)

  10. Hmmm...I’ve pulled all nighters to finish homework the past few days ((does that count as a fact?? Idk lmao))

  11. August 25th

  12. People who yell at someone for doing absolutely nothing, homophobes transphobia anyone like that, when I actually go to sleep but then wake up at 3 am.

  13. Night..because that’s the only time that I get things done

  14. Listening to Potsu on rainy days in fall!!

  15. Hmm....idk maybe 86

  16. AAAAAA DONT MAKE ME CHOOSEEEEE

  17. NOODLES

  18. If it’s only bangdream ships then I don’t really have any....mocaran is cute but my favorite ships besides bangdream are Kokichi and Rantaro ((Oumami) Chongyun and Xingqiu ((idk if that one has a name but they’re cute and they kick ass together so (:

November 26, 2020 22:46:04 +0000 (UTC)

cxokie
  Happy thanksgiving Bandori party!! <3

    Ok where I start.. Wow I been here since may or...

Happy thanksgiving Bandori party!! <3

Ok where I start.. Wow I been here since may or June.. but it’s been a really fun journey here.. Every body here is funny and nice and I love it.

I hope we can be thankful for each other!

  • cxokie~
November 26, 2020 09:42:57 +0000 (UTC)

Yuki.Oh
Everyones doing this so why not!

|| 1, my names isis but you can also call me yuki UwU ||
|| 2,...

Everyones doing this so why not!

|| 1, my names isis but you can also call me yuki UwU || || 2, 15 years old || || 3, yellow (pastel) and purple || || 4, Kakegurui, demon slayer, rise of the shield hero and Re:zero (yukina I need you to complete the set please just come home) || || 5, yuki is my persona and Yu-gi-oh is a good anime so Yuki-Oh! Was created || || 6, simping || || 7, Rinko (bandori) Yumeko (kakegurui) || || 8, Glitter force || || 9, Princess Connect! Re:dive || || 10, I’m very short || || 11, June 7th || || 12, My birthday || || 13, Night || || 14, drawing || || 15, 7 || || 16, tea, with lots of sugar OwO §|

November 26, 2020 07:46:22 +0000 (UTC)

lii_kun
    Everyone’s doing this again so why not, I’ll answer the first question right away    

  1...

Everyone’s doing this again so why not, I’ll answer the first question right away

1 like = 1 question

  1. I’m not comfortable sharing my real name but I go by either Lii or Lii-kun online

  2. Sorry I’m not comfortable sharing my real age either :’)

  3. My favorite colors are any shade of purple, strawberry blond, and anything pastel!

  4. My favorite anime currently is Haikyuu! All the characters have such deep character development and the story is really inspiring, I highly suggest to check out the series if you haven’t already!

  5. I set my username as Kokichi_kin as a joke, irl I’m not really a Kokichi kinnie but I still love Kokichi with all my heart

  6. Single asf.

  7. Idk if this really counts but Childe/Tartaglia from Genshin Impact and Moca Aoba

  8. Pokemon! But if you’re talking about “real” anime then smile precure

  9. I am currently watching, D4DJ, Haikyuu, Fire Force, Re:zero, and Free!

  10. Hmmmm I’ve been playing the violin for about three years now

  11. January 14th, not gonna share the year for obvious reasons

  12. I hate people who repost art, don’t credit the artist, and claim that it’s their own.

  13. Definitely night, if you didn’t already know most of my posts are posted at like 1 am in my time zone lmao

  14. I love my family and friends, anime, my friends on BanPa, my online friends, Childe from Genshin impact, and drawing!

  15. I don’t really have a lucky number... hmmm maybe 11037

  16. TEA TEA TEA green tea and milk tea are my absolute favorite drinks

  17. The same as Tomoe’s! Pork soy sauce ramen (soi-ya!)

  18. ChilLumi/LumiChilde! Sorry I’m mentioning Genshin impact so much :’D I’m suffering from Genshin impact brain rot.

  19. I’m Korean-American!

Phew all done,,, thanks to everyone who liked this post

Also happy thanksgiving to all of you guys :)